Αρχική σελίδα » Στόχοι

Στόχοι

Οι σηματικότεροι στόχοι του ΠΠΔΕ:

  1. Απόκτηση γνώσεων σχετικά με:
    • τις σύγχρονες θεωρίες της γλώσσας και πώς αυτές επηρεάζουν την οργάνωση του μαθήματος της ξένης γλώσσας, το εκπαιδευτικό υλικό, τις κυρίαρχες γλωσσοπαιδαγωγικές πρακτικές και τη διδακτική πράξη
    • τις θωρίες μάθησης της γλώσσας και τις προεκτάσεις τους στη διδακτική της αγγλικής
    • τις σύγχρονες θεωρίες σχεδιασμού προγραμμάτων και αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών [curricula & syllabuses] των ξένων γλωσσών
    • την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα προγράμματα ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και την χρήση εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας
    • τις βασικές έννοιες, αρχές και προσεγγίσεις της αξιολόγησης της γλωσσομάθειας
  2. Εκμάθηση της μεταγλώσσας που επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς να αναλύουν και να συζητούν τις προσωπικές τους θεωρίες διδασκαλίας και να αιτιολογούν τις πρακτικές τους 
  3. Ευαισθητοποίηση ως προς την σχέση μάθησης και διδασκαλίας καθώς και τις αναστοχαστικές πρακτικές ως προς τη μεθόδευση του εκπαιδευτικού έργου
  4. Ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στη διαφορετικότητα και την πολυμορφία, καθώς και δεξιοτήτων για διαφοροποιημένη διδασκαλία
  5. Καλλιέργεια της ικανότητας των ασκούμενων εκπαιδευτικών να θέτουν ερωτήματα, να δομούν επιχειρήματα και να αναστοχάζονται κριτικά τις κρατούσες πρακτικές διδασκαλίας
  6. Ευαισθητοποίηση και κατανόηση των αναγκών της κοινωνίας για την ανάπτυξη της πολυγλωσσίας, την εκμάθηση ποικίλων γλωσσών
  7. Ανάπτυξη δεξιοτήτων:
    • διαχείρισης τάξεων της πρώιμης παιδικής ηλικίας (ηλικίας 6-8 ετών), της παιδικής ηλικίας (9-11 ετών), της πρώτης εφηβικής ηλικίας (12-15) της ύστερης εφηβικής (16-18) και τάξεων ενηλίκων που πιθανώς μαθαίνουν αγγλικά για ειδικούς επαγγελματικούς σκοπούς (ESP)
    • αξιοποίησης στοιχείων του αγγλόφωνου πολιτισμού στην καθημερινή διδακτική πράξη
    • εκπόνησης και προσαρμογής διδακτικού υλικού
    • σχεδιασμού μαθημάτων και εκπαιδευτικού υλικού με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων